Гарантия-это залог таможенных пошлин на время транспортировки товара с территории Европейского Союза на территорию Таможенного союза.

Гарантия может заменить МДП или конвой. 

Что получает клиент?

ЭКОНОМИЯ ДЕНЕГ — клиент платит меньше, чем за конвой
Время-водитель не ждет, чтобы организовать конвой
ЛИКВИДНОСТЬ ТРАНСПОРТОВ — при отсутствии продажей абонементов у вас есть альтернативное решение, позволяющее на въезд на территорию Таможенного Союза
Вы можете ехать с товаром в несколько UC, на что не позволяют ограничения по книжкам МДП.

В комплекте выполняем заявки на ЭПИ.
EPI — электронная информация обгоняющая (транзитная декларация, так называемая электронная) в таможенную систему Беларуси. Номер, который водитель представляет на границе при таможенном оформлении, мы отправляем SMS-сообщений.

Услуги мы оказываем круглосуточно — 7 дней в неделю !

СВЯЖИТЕСЬ С ОТДЕЛОМ ПРОДАЖ

Ariel Wołejko — +48 601 464 303| ariel.w@acterminus.pl

Marcin Wołejko — +48 608 047 838 | marcin.w@acterminus.pl

Elżbieta Szeremeta — +48 605 252 522 | elzbieta.s@acterminus.pl

Оставьте контакт, мы перезвоним вам с предложением

Gwarancje na BY RU KZ

USŁUGA WYKONYWANA JEST W ODDZIAŁACH TERMINUS :

  • Biała Podlaska
  • Bobrowniki
  • Kuźnica Białostocka – platforma wywozowa
  • Koroszczyn – MaBiCel
  • Sławatycze

Przykładowy proces udzielenia gwarancji

  • Skany dokumentów wysyłane są z miejsca załadunku do naszego biura na granicy, kierowca nie otwiera karnetu TIR (w przypadku, gdy korzysta z gwarancji, która zabezpiecza całość należności) a jedynie deklarację EX
  • Wykonane zostaje zgłoszenie gwarancji oraz EPI (jest nieodzownym elementem usługi)
  • Po przybyciu do granicznego terminala odpraw celnych, kierowca zgłasza się do naszego biura, gdzie otrzymuje sporządzone już dokumenty, telefony kontaktowe w przypadku jakichkolwiek problemów, oraz wyczerpującą instrukcję jak postępować z przekazanymi dokumentami
  • Dokumenty kierowca przekazuje funkcjonariuszowi białoruskich służb celnych. W przypadku zgłoszenie elektronicznego podaje wyłącznie numer takiego zgłoszenia.
  • Po ich sprawdzeniu, transport kieruje się bezpośrednio do wskazanego urzędu celnego na terenie Białorusi, Rosji bądź Kazachstanu.
  • Po zakończonej procedurze zgodnie z umową klient jest zobowiązany do odesłania dokumentu CMR z pieczęcią UC jako potwierdzenia zakończenia gwarancji – skan, fax, oryginał

Ważne informacje dotyczące gwarancji

  • Certyfikat uznania na naczepę — obowiązkowy
  • Towary na które nie możemy zrobić gwarancji:
    — towary podlegające embargo
  • Istnieje możliwość wykonania gwarancji bezpośrednio na granicy z Federacją Rosyjską — taka gwarancja jest w formie elektronicznej. Numer zgłoszenia wysyłany jest kierowcy w postaci SMS.
  • Możemy również wykonać gwarancję między urzędami wewnętrznymi na terenie Federacji Rosyjskiej. Również w postaci elektronicznej.
  • Jeżeli okaże się, że gwarancja została źle zrobiona istnieje możliwość przekazania poprawnych certyfikatów kierowcy

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Счет-фактура
  2. Спецификация, разбивка по кодам и весу
  3. CMR
  4. Паспорт водителя, техпаспорт транспортного средства + телефон водителя
  5. Cертификат соответствия прицепа
  6. Название пограничного пункта – информация по электронной почте
  7. Примерное время прибытия в пограничный пункт

Gwarancja jest zabezpieczeniem należności celno-podatkowych na czas transportu towaru z terenu Unii Europejskiej na teren Unii Celnej.

Gwarancja może zastąpić karnet TIR lub konwój. 

Co zyskuje klient?

  • OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY — klient płaci mniej niż za konwój
  • CZAS — kierowca nie czeka na zorganizowanie konwoju
  • PŁYNNOŚĆ TRANSPORTÓW — przy braku wykupionych karnetów macie Państwo alternatywne rozwiązanie pozwalające na wjazd na teren Unii Celnej
  • Możecie Państwo jechać z towarem do kilku Urzędów Celnych, na co nie pozwalają obostrzenia dotyczące karnetów TIR.

USŁUGA WYKONYWANA JEST W ODDZIAŁACH TERMINUS :

  • Biała Podlaska
  • Bobrowniki
  • Kuźnica Białostocka – platforma wywozowa
  • Koroszczyn – MaBiCel
  • Sławatycze

Przykładowy proces udzielenia gwarancji

  • Skany dokumentów wysyłane są z miejsca załadunku do naszego biura na granicy, kierowca nie otwiera karnetu TIR (w przypadku, gdy korzysta z gwarancji, która zabezpiecza całość należności) a jedynie deklarację EX
  • Wykonane zostaje zgłoszenie gwarancji oraz EPI (jest nieodzownym elementem usługi)
  • Po przybyciu do granicznego terminala odpraw celnych, kierowca zgłasza się do naszego biura, gdzie otrzymuje sporządzone już dokumenty, telefony kontaktowe w przypadku jakichkolwiek problemów, oraz wyczerpującą instrukcję jak postępować z przekazanymi dokumentami
  • Dokumenty kierowca przekazuje funkcjonariuszowi białoruskich służb celnych. W przypadku zgłoszenie elektronicznego podaje wyłącznie numer takiego zgłoszenia.
  • Po ich sprawdzeniu, transport kieruje się bezpośrednio do wskazanego urzędu celnego na terenie Białorusi, Rosji bądź Kazachstanu.
  • Po zakończonej procedurze zgodnie z umową klient jest zobowiązany do odesłania dokumentu CMR z pieczęcią UC jako potwierdzenia zakończenia gwarancji – skan, fax, oryginał
Oceń