Гарантия-это залог таможенных пошлин на время транспортировки товара с территории Европейского Союза на территорию Таможенного союза.
Гарантия может заменить МДП или конвой.
Что получает клиент?
ЭКОНОМИЯ ДЕНЕГ – клиент платит меньше, чем за конвой
Время-водитель не ждет, чтобы организовать конвой
ЛИКВИДНОСТЬ ТРАНСПОРТОВ – при отсутствии продажей абонементов у вас есть альтернативное решение, позволяющее на въезд на территорию Таможенного Союза
Вы можете ехать с товаром в несколько UC, на что не позволяют ограничения по книжкам МДП.
В комплекте выполняем заявки на ЭПИ.
EPI – электронная информация обгоняющая (транзитная декларация, так называемая электронная) в таможенную систему Беларуси. Номер, который водитель представляет на границе при таможенном оформлении, мы отправляем SMS-сообщений.
Услуги мы оказываем круглосуточно – 7 дней в неделю !
СВЯЖИТЕСЬ С ОТДЕЛОМ ПРОДАЖ
Ariel Wołejko – +48 601 464 303| ariel.w@acterminus.pl
Marcin Wołejko – +48 608 047 838 | marcin.w@acterminus.pl
Elżbieta Szeremeta – +48 605 252 522 | elzbieta.s@acterminus.pl
Оставьте контакт, мы перезвоним вам с предложением
USŁUGA WYKONYWANA JEST W ODDZIAŁACH TERMINUS :
- Biała Podlaska
- Bobrowniki
- Kuźnica Białostocka – platforma wywozowa
- Koroszczyn – MaBiCel
- Sławatycze
Przykładowy proces udzielenia gwarancji
- Skany dokumentów wysyłane są z miejsca załadunku do naszego biura na granicy, kierowca nie otwiera karnetu TIR (w przypadku, gdy korzysta z gwarancji, która zabezpiecza całość należności) a jedynie deklarację EX
- Wykonane zostaje zgłoszenie gwarancji oraz EPI (jest nieodzownym elementem usługi)
- Po przybyciu do granicznego terminala odpraw celnych, kierowca zgłasza się do naszego biura, gdzie otrzymuje sporządzone już dokumenty, telefony kontaktowe w przypadku jakichkolwiek problemów, oraz wyczerpującą instrukcję jak postępować z przekazanymi dokumentami
- Dokumenty kierowca przekazuje funkcjonariuszowi białoruskich służb celnych. W przypadku zgłoszenie elektronicznego podaje wyłącznie numer takiego zgłoszenia.
- Po ich sprawdzeniu, transport kieruje się bezpośrednio do wskazanego urzędu celnego na terenie Białorusi, Rosji bądź Kazachstanu.
- Po zakończonej procedurze zgodnie z umową klient jest zobowiązany do odesłania dokumentu CMR z pieczęcią UC jako potwierdzenia zakończenia gwarancji – skan, fax, oryginał
Ważne informacje dotyczące gwarancji
- Certyfikat uznania na naczepę – obowiązkowy
- Towary na które nie możemy zrobić gwarancji:
– towary podlegające embargo - Istnieje możliwość wykonania gwarancji bezpośrednio na granicy z Federacją Rosyjską – taka gwarancja jest w formie elektronicznej. Numer zgłoszenia wysyłany jest kierowcy w postaci SMS.
- Możemy również wykonać gwarancję między urzędami wewnętrznymi na terenie Federacji Rosyjskiej. Również w postaci elektronicznej.
- Jeżeli okaże się, że gwarancja została źle zrobiona istnieje możliwość przekazania poprawnych certyfikatów kierowcy
WYMAGANE DOKUMENTY
- Счет-фактура
- Спецификация, разбивка по кодам и весу
- CMR
- Паспорт водителя, техпаспорт транспортного средства + телефон водителя
- Cертификат соответствия прицепа
- Название пограничного пункта – информация по электронной почте
- Примерное время прибытия в пограничный пункт
Gwarancja jest zabezpieczeniem należności celno-podatkowych na czas transportu towaru z terenu Unii Europejskiej na teren Unii Celnej.
Gwarancja może zastąpić karnet TIR lub konwój.
Co zyskuje klient?
- OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY – klient płaci mniej niż za konwój
- CZAS – kierowca nie czeka na zorganizowanie konwoju
- PŁYNNOŚĆ TRANSPORTÓW – przy braku wykupionych karnetów macie Państwo alternatywne rozwiązanie pozwalające na wjazd na teren Unii Celnej
- Możecie Państwo jechać z towarem do kilku Urzędów Celnych, na co nie pozwalają obostrzenia dotyczące karnetów TIR.
USŁUGA WYKONYWANA JEST W ODDZIAŁACH TERMINUS :
- Biała Podlaska
- Bobrowniki
- Kuźnica Białostocka – platforma wywozowa
- Koroszczyn – MaBiCel
- Sławatycze
Przykładowy proces udzielenia gwarancji
- Skany dokumentów wysyłane są z miejsca załadunku do naszego biura na granicy, kierowca nie otwiera karnetu TIR (w przypadku, gdy korzysta z gwarancji, która zabezpiecza całość należności) a jedynie deklarację EX
- Wykonane zostaje zgłoszenie gwarancji oraz EPI (jest nieodzownym elementem usługi)
- Po przybyciu do granicznego terminala odpraw celnych, kierowca zgłasza się do naszego biura, gdzie otrzymuje sporządzone już dokumenty, telefony kontaktowe w przypadku jakichkolwiek problemów, oraz wyczerpującą instrukcję jak postępować z przekazanymi dokumentami
- Dokumenty kierowca przekazuje funkcjonariuszowi białoruskich służb celnych. W przypadku zgłoszenie elektronicznego podaje wyłącznie numer takiego zgłoszenia.
- Po ich sprawdzeniu, transport kieruje się bezpośrednio do wskazanego urzędu celnego na terenie Białorusi, Rosji bądź Kazachstanu.
- Po zakończonej procedurze zgodnie z umową klient jest zobowiązany do odesłania dokumentu CMR z pieczęcią UC jako potwierdzenia zakończenia gwarancji – skan, fax, oryginał