Informacja o wyborze wykonawcy dot. Zapytanie ofertowe nr 2/2019/RR na zakup, dostawę i montaż sprzętu rejestrującego (kamery, rejestratory, dyski twarde, switche, okablowanie)
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2019/RR
prowadzone w trybie rozeznania rynku
z dnia 28/08/2019
Podmiot: Agencja Celna “Terminus” E.S. Grygatowicz-Szumowska sp.j realizujący projekt
na zakup, dostawę i montaż sprzętu rejestrującego (kamery, rejestratory, dyski twarde, switche, okablowanie)
w ramach Projektu o tytule:
„Rozbudowa centrum logistycznego TERMINUS”
Umowa nr UDA-RPPD.01.04.01-20-0059/18-00 z dnia 26.03.2019 r.
Nr Projektu WND-RPPD.01.04.01-20-0059/18
Działania 1.4 „Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa”, Poddziałania 1.4.1 „Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa – Centra logistyczne”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, 2014 – 2020
Informacja o wyborze wykonawcy
Pliki do pobrania:
Plik do pobrania